Інженерний тиждень у Русанівському ліцеї
Єдине джерело знань – це досвід.
Альберт Ейнштейн
Зацікавити дітей наукою, дати їм можливість спробувати себе в ролі інженерів і винахідників, «прокачати» навички знаходження рішень і співпраці в команді — це завдання, які ми ставили перед собою, організовуючи «Інженерний тиждень» в Русанівському ліцеї.
Учні 7 та 8 класів знайомилися з глобальними проблемами людства та їх інженерними рішеннями, пробували себе в ролі авіаконструкторів, розробляли систему безпечного приземлення марсохода, досліджували повітряну подушку.
Ключовою ж темою занять стала «Problem Solving — розв’язання практичних задач». Під час виконання завдань «Найдовший міст», «Найміцніша конструкція», «Найвища вежа» у хід ішло все, що тільки було під рукою: папір, картон, паперові горнятка, прищепки, зубочистки, кришечки, соломинки для напоїв (всі використані матеріали були відсортовані й здані на переробку 🙂 ).
Зі сторони це часто було схоже на гру, але разом з тим учні знайомилися з практичним застосуванням законів фізики, робили необхідні розрахунки, вчилися моделювати, творчо мислити, працювати в команді і просто отримували задоволення й море позитивних емоцій.
І хоча проведення «Інженерного тижня» було заплановане для учнів молодших класів ліцею, до нього з задоволенням долучилися старшокласники — як у якості учасників, так і в ролі організаторів.
Особливо вдячні Тимофію Сілантьєву, учню 11-Б класу, який чи не щодня готував для занять щось новеньке!
Дякуємо організаторам проекту «Інженерний тиждень» в Україні за потужний імпульс та надзвичайно якісні методичні матеріали для підготовки занять!
Максим Древаль, Галина Орлова, Людмила Харченко